امروز شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۷
کد خبر: ۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند با انتشار بیانیه ای مسرت و خوشحالی خود نسبت به عملیات وعده صادق را بیان کرد .
به گزارش کانون متن بیانیه به شرح زیر است ؛

 بسم الله العزیز الحمید
و اعدو لهم مااستطعتم من قوة و من رباط الخیل
و شما تا آن حد که بتوانید از نیرو و اسبان سواری برای تهدید دشمنان خدا و دشمنان خودتان فراهم سازید انفال ۵۹
ما مفتخریم که مسلمان و پیرو اهل بیت علیهم السلام هستیم و به برکت جمهوری اسلامی به رهبری قائد فقیه و رهبر بزرگ و با درایت خود حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی از عزت و استقلال کشور عزیز خود با قدرت و هوشمندی دفاع می کنیم . 
ما ملت ایران با تبعیت از رهبر فرزانه خود و با شجاعت و شهامت از استقلال و تمامیت ارضی و عزت و اقتدار خود دفاع می کنیم و دشمنان خود را ناکام و آرزوی سلطه مجدد بر ایران را با آنها در خاک دفن می کنیم . آری به فضل و یاری خداوند ایران را به قله پیشرفت و اقتدار می رسانیم و از مظلومان عالم به ویژه ملت مسلمان فلسطین دفاع می کنیم و بنا بر آموزه های دینی و غیرت ایرانی ظالمین را زمین گیر می کنیم . 
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند حمله پیروزمندانه و مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان را به رژیم جعلی و خون آشام صهیونیستی اسرائیل در راستای انتقام خون شهدای گرانقدرمان ،  تبریک و شادباش می گوید و از اینکه یکبار دیگر صلابت و اقتدار ایران و شکست و ناتوانی دشمن به سرکردگی آمریکا و برخی دولتهای غربی پیش چشم جهانیان آسکار و به تصویر کشیده شد خدا را شاکریم . 
درود بی پایان به روح بلند امام خمینی و همه شهدای عزیز که عزت امروز ما مدیون آنها است 
سلام و صلوات خداوند به رهبر عزیز و فرخنده امام خامنه ای و سپاهیان و نیرو های مسلح جان برکف که موجب سرور و عزت آفرینی مردم شریف و میهن عزیزمان شدند . ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها