امروز جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
رئیسی در نشست با نخبگان علمی پاکستان:
رئیس‌جمهور در نشست با نخبگان ‌علمی پاکستان گفت: آهنگ امت اسلامی، آهنگ عدالت‌خواهی و دین‌مداری است.
به گزارش کانون به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در نشست با نخبگان علمی پاکستان گفت: مردم پاکستان به مردم ایران علاقمندند چون انقلاب اسلامی ضد ظلم، بی‌عدالتی و استعمار است. مردم پاکستان نسبت به ظلم و نظام سلطه حساسیت دارند و علیه ظلم و نجات مظلومان، فریاد می‌زنند. از این جهت ملت پاکستان و ایران در کنار یکدیگر هستند.

وی افزود: آهنگ امت اسلامی، آهنگ عدالت‌خواهی و دین‌مداری است. امروز بصیرت مردم مانع از تفرقه‌افکنی دشمنان شده است.

رئیس جمهور گفت: بسیار باعث تأسف است کشتن بیش از سی‌هزار مردم بی‌گناه فلسطین و غزه که اکثر آن‌ها زنان و کودکان هستند باعث تأسف بیشتر است که آمریکا و انگلیس و کشورهای غربی از این جنایت‌ها حمایت می‌کنند و سازمان‌های بین المللی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند کارایی خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: امروز نه فقط امت‌اسلامی بلکه جهان بشریت به دنبال یک نظام‌عادلانه است که بتواند حق مردم مظلوم را از ظالم بگیرن.

رئیسی گفت: دشمنان تلاش کردند تا یمن را بهم بریزند اما نتوانستند. بصیرت مردم عاملی شد تا غربی‌ها در توطئه علیه امت‌اسلامی و توهین به نبی‌مکرم‌اسلام و مقدسات نتوانند موفق شوند.

وی افزود: در سوریه و عراق، داعش را تشکیل دادند و بعد در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا دو نامزد اعلام کردند که داعش را ما تشکیل دادیم.

وی در ادامه گفت: با همه توطئه‌هایی که رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب داشتند، نتوانستند برای متوقف کردن اسلام و امت‌اسلامی کاری از پیش ببرند

رئیس جمهور تصریح کرد: جنایت‌های زیادی کردند، خون‌های زیادی ریختند که عراق و سوریه را به هم بریزند اما نتوانستند.
برچسب ها: رئیسی ، پاکستان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها